• سه شنبه ١٦ آبان ١٤٠٢-١١:٤٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٨٦٢
تشکری هاشمی تذکر داد:3-190

دخالت افراد فاقد مسئولیت در اجرای مصوبه پارک حاشیه ای/ دریافت مبالغ گزاف از شهروندان اجحاف در حق آنها است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، طی تذکری از دخالت های افراد غیر مسئول در خصوص اجری مصوبه پارک حاشیه ای انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و نودمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و با اشاره به پارک حاشیه ای گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که مدیریت شهری باید آنرا به سرانجام برساند  بحث پارک حاشیه‌ای است. 
وی ادامه داد: مطابق با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری موظف شده در سال جاری  ۱۲۰ هزار جای پارک را ساماندهی کند اما پس از ۸ ماه هنوز اقدام مؤثری‌ صورت نگرفته است. 
تشکری هاشمی تصریح کرد: برای اجرای پارک حاشیه ای شهرداری با دو شرکت قرارداد بسته که یک شرکت اقدام به خرید دوربین، تجهیزات و سیستم‌های کنترل مکانیزه کنترل پارک کرده  و شرکت دیگر نیز درحال اجرای مقدمات کار است. 
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اما طبق بررسی‌ها، برخی از افرادفاقد مسئولیت که سایه‌شان هنوز بر روی شهر است جلوی این قراردادها را گرفته‌اند و اجازه نمی‌دهند کار پیش برود. 
وی اظهار کرد: با اجرایی  نکردن مصوبه پارک حاشیه ای شاهد این هستیم که افرادی تحت عنوان پارکبان به احجاف  اقدام به دریافت مبالغ گزاف و به دور از انتظار  از رانندگان برای جای پارک می‌کنند رها بودن شهر و بی‌انضباطی‌ها منجر به از بین رفتن حقوق شهر و شهرداری تهران شده است  که نمی‌توان از آن گذشت کرد. 
تشکری هاشمی با بیان اینکه نمی‌توان پس از ۸ ماه برای  کار ساده و پیش پا افتاده‌ای مانند پارک حاشیه‌ای بگوییم  قراردادها پیش نمی‌رود گفت: البته  موارد دیگری نیز وجود دارد که باید آنها را در جلسات هم‌اندیشی مطرح کنیم و امیدواریم با نظارت و مداخله رئیس شورای شهر این مشکلات حل شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: